MENJAVA ARTIKLA

V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email: info@lotta.si, v roku 14 dni od prejema izdelka, kjer vam bomo podali nadaljne informacije o menjavi artikla. Paket pošljete na naslov (Lotta, obrt za trgovinu, Strossmayerova114, 31500 Našice), v roku 14 dni od podanega obvestila na naš email naslov, pogoji za menjavo artikla so enaki kot pri pravici do odstopa od pogodbe – berite dalje. V kolikor je artikel, ki ga menjate dražji od artikla, ki ste ga kupili pred tem, lahko doplačate razliko, v primeru da je cenejši pa vam razliko povrnemo na TRR. Stroške zamenjave in vračila nosi kupec v obe smeri. ARTIKEL, KI GA VRAČATE NE SME BITI NOŠEN OZ. UPORABLJEN, NE SME BITI POŠKODOVAN (VIZUALNO IN TEHNIČNO MORA BITI BREZHIBEN), NE SME IMETI NEPRIJETNIH VONJAV, MORA BITI V ORIGINAL EMBALAŽI IN VRNJEN V NESPREMENJENI KOLIČINI. ČE UGOTOVIMO, DA KATERI OD ZGORAJ NAŠTETIH POGOJEV NI IZPOLNJEN, REKLAMACIJE NE UPOŠTEVAMO.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu s 43č. in b43d. členom ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora ARTIKEL, KI GA VRAČA, VRNITI NENOŠENEGA OZ. NEUPORABLJENEGA, NE SME BITI POŠKODOVAN (VIZUALNO IN TEHNIČNO MORA BITI BREZHIBEN), NE SME IMETI NEPRIJETNIH VONJAV, MORA BITI V ORIGINAL EMBALAŽI IN VRNJEN V NESPREMENJENI KOLIČINI. ČE UGOTOVIMO, DA KATERI OD ZGORAJ NAŠTETIH POGOJEV NI IZPOLNJEN, REKLAMACIJE NE UPOŠTEVAMO.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga . Prejeta plačila vam bomo izvršili na vaš TRR (osebni račun).

Če se ta rok izteče konec tedna ali na državni praznik, se obdobje podaljša do naslednjega delovnega dne. ZVpot (43.d člen) določa, da mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Lahko pa podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe ali pri menjavi artikla, je neposreden strošek vračila blaga. Stroški poštnine se razlikujejo glede na velikost in težo vaše pošiljke. Priporočamo, da pošljete paket priporočeno, da se paket ne izgubi, za pošiljke katere se izgubijo ne odgovarjamo, v primeru, da paketa, ki ga vračate, ali želite zamenjati nismo prejeli in odstopate od pogodbe vam denarja za vaš nakup žal ne moremo vrniti, prav tako ne moremo narediti menjave. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so v primeru, da so poslane na naš naslov zavrnjene. Naročeno lahko vrnete le po pošti, osebna vračila in menjave žal niso možne.

O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite še preden pošljete paket, in sicer na kontaktni e-mail info@lotta.si. Potrošnik mora blago vrniti na naš naslov (LOTTA, obrt za trgovinu, J.J.Strossmayera 114, 31500 Našice, Croatia). Obvezno priložite tudi kopijo računa!

Za prejeto blago, katerega ste se odločili da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka. Blago mora biti v stanju kot je bilo, v enaki embalaži in s priloženim računom – lahko je kopija. V primeru, da je ugotovljeno da je bilo blago uporabljeno ali ima kakšne druge znake uporabe, denarja nismo dolžni vrniti. V primeru, ko je paket odposlan nazaj na naš naslov in niso pogoji za vračilo denarja izpolnjeni, pošljemo paket nazaj na vaš naslov z odkupnino v vrednosti 7,50€ – v te ceni so vključeni stroški poštnine. Znesek je potrebno poravnati, ko prejmete paket.

NAROČNIK NE MORE VRNITI BLAGA ALI GA ZAMENJATI V PRIMERU:

če naročnik ne priloži kopije računa
če naročnik ne priloži izpolnjenega obrazca za menjavo ali za odstop od pogodbe (dobite ga na mail, ko nas kontaktirate)
če blago ni v originalno zapakirani embalaži
če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti)
če ima izdelek neprijeten vonj, katerega pred prevzemom paketa ni bilo: primer: želite vrniti lasne podaljške ali jih zamenjati in imajo vonj po cigaretnem dimu, v tem primeru menjava ali vračilo denarja nista možna zaradi higienskih razlogov
če je izdelek že bil v uporabizaradi higienskih razlogov izdelka ali izdelkov ni možno vrniti