S spletno trgovino lotta.si (v nadaljevanju » lotta.si « ali »spletna trgovina«) upravlja podjetje Lotta obrt za trgovinu. Ponudnik zagotavlja, da bodo podatki v popolnosti zaščiteni in uporabljeni v skladu s pogoji, s katerimi se (potencialni) kupec strinja. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje vipbejba.si pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
  3. bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  4. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  5. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  6. način plačila in dostave,
  7. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe, in pogoje za odstop; poleg tega tudi to, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  8. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

PONUDBA ARTIKLOV

Artikli na lotta.si so pogosto ažurirani. Če niso na zalogi, pa je to tudi jasno označeno na spletni strani ali v mailu, ki ga kupec prejme po oddanem naročilu.

NAČIN PLAČILA

  • Kreditne in plačilne kartice preko spleta: Kupci lahko plačajo s kreditnimi karticami MasterCard, Visa, Diners ter plačilno kartico Maestro. Prenos podatkov se uporablja v kodiranem načinu, tako, da so podatki o kreditni kartici zaščiteni.
  • Po Povzetju: plačate ko prejmatepaket z gotovino.

 

DOSTAVA

Za vsako  vaše naročilo je strošek dostave 4€ za plačilo na račun ali 7,5€ za plačilo po povzetju

Pakete pošiljamo preko kurirske službe DPD. Ob oddaji naročila navedi svojo telefonsko številko, da te bo kurir omenjene dostavne službe obvestil o času dostave paketa.

NAROČILO

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme potrditev naročila na vpisan elektronski naslov. Račun prejmete v prejetem paketu.

ODDAJA NAROČILA

Želeni izdelek v košarico dodaš s klikom na gumb ” DODAJ V KOŠARICO “.

Ob tem se v desnem zgornjem delu spletne strani sproti osveži število izdelkov in skupni znesek košarice v okvirčku “MOJA KOŠARICA”. Ko imaš v košarici vse željene izdelke in želiš začeti s postopkom zaključka naročila, preprosto klikneš na okvirček “MOJA KOŠARICA”. Klik te pripelje na BLAGAJNO, kjer bo celoten povzetek tvoje košarice in končni znesek skupaj z stroškom poštnine.

Tukaj izpolnite podatke o kupcu in vnesete naslov, kamor pošljemo naročeno blago. Izberete tudi način plačila.  Okence – OPOMBE NAROČILA – je namenjeno, da lahko poljubno vpišete morebitne pohvale, kritike ali vnesete dodatne opombe ob nakupu. OBKLJUKATE KVADRATEK PRED STAVKOM: ˝Z ODDAJO NAROČILA SE STRINJATE S POGOJI POSLOVANJA IN NAČINOM PLAČILA˝. Za zaključek naročila klikneš na gumb ” KUPITE SEDAJ˝. S tem se strinjaš s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine in obveznostjo plačila za oddano naročilo.

POPRAVA NAPAK PRED ODDAJO NAROČILA

Si se zmotila pri zlaganju produktov v košarico ali izbiri načina plačila? Brez skrbi! V vsakem trenutku imaš možnost urejanja in popravljanja napak pred oddajo svojega naročila. Klikni na: MOJA KOŠARICA in UREDI, kar si želiš. Tam lahko po želji dodaš ali odstraniš izdelke s klikom na povezavo desno ob produktu “X – ODSTRANI”. V kolikor klikneš – NADALJUJ Z NAKUPOM pa lahko tudi dodaš želene artikle v košarico.

Če imaš kakršnakoli vprašanja ali potrebuješ pomoč, smo vedno tukaj zate. Piši nam na našo fb stran lotta.si ali email: info@lotta.si . Z veseljem pomagamo.

POZOR

Po oddanem naročilu prejmete potrditveni email na vaš email naslov. V kolikor si premislite in želite preklicati naročilo, to storite tako, da odgovorite na email katerega ste prejeli na vaš elektronski naslov. V emailu napišite: PREKLICUJEM NAROČILO.

CENE

Cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila pod zgoraj navedenimi pogoji. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu: naročilo sprejeto). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

MENJAVA ARTIKLA

V kolikor želite prejeti izdelek zamenjati nas o tem obvestite na naš email: info@lotta.si, v roku 14 dni od prejema izdelka, kjer vam bomo podali nadaljne informacije o menjavi artikla. Paket pošljete na naslov (Lotta, obrt za trgovinu, Strossmayerova114, 31500 Našice), v roku 14 dni od podanega obvestila na naš email naslov, pogoji za menjavo artikla so enaki kot pri pravici do odstopa od pogodbe – berite dalje. V kolikor je artikel, ki ga menjate dražji od artikla, ki ste ga kupili pred tem, lahko doplačate razliko, v primeru da je cenejši pa vam razliko povrnemo na TRR. Stroške zamenjave in vračila nosi kupec v obe smeri. ARTIKEL, KI GA VRAČATE NE SME BITI NOŠEN OZ. UPORABLJEN, NE SME BITI POŠKODOVAN (VIZUALNO IN TEHNIČNO MORA BITI BREZHIBEN), NE SME IMETI NEPRIJETNIH VONJAV, MORA BITI V ORIGINAL EMBALAŽI IN VRNJEN V NESPREMENJENI KOLIČINI. ČE UGOTOVIMO, DA KATERI OD ZGORAJ NAŠTETIH POGOJEV NI IZPOLNJEN, REKLAMACIJE NE UPOŠTEVAMO.

PRAVICA DO ODSTOPA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik v skladu s 43č. in b43d. členom ZVPot pravico, da nas v 14 dneh obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Potrošnik je fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Možnost odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot torej NE velja za pravne osebe.

Kupec, ki od pogodbe ali naročila odstopi, mora ARTIKEL, KI GA VRAČA, VRNITI NENOŠENEGA OZ. NEUPORABLJENEGA, NE SME BITI POŠKODOVAN (VIZUALNO IN TEHNIČNO MORA BITI BREZHIBEN), NE SME IMETI NEPRIJETNIH VONJAV, MORA BITI V ORIGINAL EMBALAŽI IN VRNJEN V NESPREMENJENI KOLIČINI. ČE UGOTOVIMO, DA KATERI OD ZGORAJ NAŠTETIH POGOJEV NI IZPOLNJEN, REKLAMACIJE NE UPOŠTEVAMO.

Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe. Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.

Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga . Prejeta plačila vam bomo izvršili na vaš TRR (osebni račun).

Če se ta rok izteče konec tedna ali na državni praznik, se obdobje podaljša do naslednjega delovnega dne. ZVpot (43.d člen) določa, da mora podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu pogodbe vrniti vsa prejeta plačila. Lahko pa podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga.

Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe ali pri menjavi artikla, je neposreden strošek vračila blaga. Stroški poštnine se razlikujejo glede na velikost in težo vaše pošiljke. Priporočamo, da pošljete paket priporočeno, da se paket ne izgubi, za pošiljke katere se izgubijo ne odgovarjamo, v primeru, da paketa, ki ga vračate, ali želite zamenjati nismo prejeli in odstopate od pogodbe vam denarja za vaš nakup žal ne moremo vrniti, prav tako ne moremo narediti menjave. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo in so v primeru, da so poslane na naš naslov zavrnjene. Naročeno lahko vrnete le po pošti, osebna vračila in menjave žal niso možne.

O nameravanem vračilu nas, prosimo, pisno obvestite še preden pošljete paket, in sicer na kontaktni e-mail info@lotta.si. Potrošnik mora blago vrniti na naš naslov (LOTTA, obrt za trgovinu, J.J.Strossmayera 114, 31500 Našice, Croatia).  Obvezno priložite tudi kopijo računa!

Za prejeto blago, katerega ste se odločili da ga boste vrnili, ne smete uporabljati. Pravica do odstopa od pogodbe velja samo za pregled blaga. To ni pravica do 14-dnevne brezplačne uporabe izdelka. Blago mora biti v stanju kot je bilo, v enaki embalaži in s priloženim računom – lahko je kopija. V primeru, da je ugotovljeno da je bilo blago uporabljeno ali ima kakšne druge znake uporabe, denarja nismo dolžni vrniti. V primeru, ko je paket odposlan nazaj na naš naslov in niso pogoji za vračilo denarja izpolnjeni, pošljemo paket nazaj na vaš naslov z odkupnino v vrednosti 7,50€ – v te ceni so vključeni stroški poštnine. Znesek je potrebno poravnati, ko prejmete paket.

NAROČNIK NE MORE VRNITI BLAGA ALI GA ZAMENJATI V PRIMERU:

  1. če naročnik ne priloži kopije računa
  2. če naročnik ne priloži izpolnjenega obrazca za menjavo ali za odstop od pogodbe (dobite ga na mail, ko nas kontaktirate)
  3. če blago ni v originalno zapakirani embalaži
  4. če je blago poškodovano, umazano ali pa so vidni sledovi uporabe (v notranjosti ali zunanjosti)
  5. če ima izdelek neprijeten vonj, katerega pred prevzemom paketa ni bilo: primer: želite vrniti lasne podaljške ali jih zamenjati in imajo vonj po cigaretnem dimu, v tem primeru menjava ali vračilo denarja nista možna zaradi higienskih razlogov
  6. če je izdelek že bil v uporabizaradi higienskih razlogov izdelka ali izdelkov ni možno vrniti

OBRAZEC ZA ENOSTRANSKO ODSTOP OD POGODBE

 

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina Vipbejba.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika prikazani na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka in logotip lotta.si je v lasti upravljalca spletne strani lotta.si

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudil izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se lahko kupec v primeru težav poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se lahko odda prek e-poštnega naslova: info@lotta.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Lotta obrt za trgovinu, J.J. Strossmayera 114, 31500 Našice, Croatia blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije.