PRITOŽBA
Ste prejeli kupljeni izdelek, vendar opazite, da je poškodovan? Kontaktirajte nas!
Prodajalec odgovarja za stvarne napake artiklov, ki jih prodaja na svoji spletni strani, v skladu z veljavnimi predpisi Republike Hrvaške, še posebej z Zakonom o obveznih odnosih.
Kupec ima pravico reklamirati blago v zakonskem roku. Pritožbe sprejemamo pisno na e-mail info@lotta.si s pripisom: REKLAMACIJA PO RAČUNU (Št. računa). V primeru reklamacije je kupec dolžan izdelek vrniti prodajalcu na navedeni naslov.
Naročeni izdelki so pakirani tako, da se ob normalnem ravnanju med transportom/dostavo ne poškodujejo.
V primeru, da se pošiljka med transportom poškoduje, je ta poškodba vidna ob prevzemu pošiljke in v tem primeru predlagamo, da kupec pošiljke ne prevzame. Kupce naprošamo, da nas kontaktirajo, da preverimo stanje pošiljke in v najkrajšem možnem času pošljemo novo.
V primeru vidne napake na izdelku ob prevzemu pošiljke, kupec dostavljenega izdelka ni dolžan prevzeti, lahko zavrne prevzem in ne nosi stroškov dostave takega izdelka. Šteje se, da so izdelki, ki jih je kupec pravočasno prejel, brez vidnih napak. Kupec mora ob prevzemu blaga preveriti pravilnost naročila, prejete artikle pa je dolžan primerjati z računom. Če kaj manjka, mora v 8 dneh poslati pisno reklamacijo na e-mail info@lotta.si s pripisom REKLAMACIJA (številka računa), ker naknadne reklamacije ne bodo upoštevane.
Prodajalec bo reklamacijo štel za veljavno, če bo po pregledu izdelka ugotovil, da izpolnjuje pogoje za reklamacijo v skladu z Zakonom o obligacijskih razmerjih in Zakonom o varstvu potrošnikov. V tem primeru bo v 15 dneh po prejemu utemeljene reklamacije izdelek zamenjan ali vrnjen celoten vplačani znesek. Če pa ugotovi, da reklamacija ni utemeljena, tj. če reklamacijo zavrnemo, bo kupec plačal poštnino v vrednosti 4€ za vrnitev blaga na domači naslov.